MS-RÖJ

Ikväll var jag och besökte en gammal flamma (Astrid) på servicehuset i närheten. Hon är lite skakig på handen och hälften av snapsarna kom på finmattan. Själv är jag väldigt försiktig med alkoholen. Särskilt när jag häller upp, då jag inte vill spilla något. Astrid somnade in, efter femte supen. Där efter kom ambulansen, men jag fick ingen skjuts. Man kan önska att sjukvården skulle vara lite mer flexibel. Det får mig att tänka på min femte fru som var gymnast. 

Hälsn.

Bernt-Alfred Roman

Karlstad

Kommentarer
Postat av: KLAXX

Jag dör!!! MER!



XD

2009-06-12 @ 03:04:43
Postat av: Hannah

hahahaaaa åh detta är helt underbart! Din blogg är nu flaggad som min favorit. Det här e medicin för själen det. haahhaa ;)

2009-06-30 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0