Diamant och kurs i Kung-Fu

Inatt hade jag en spännande dröm, där jag var en mästare i Kung-Fu. Jag satte onda ninjas och samurajer ur spel, med blixtsnabba rörelser och glödande blick. Efter att slagit ut dem en efter en, så blev jag för förförd av en översocial geisha. Hon var som en duracellkanin på permission!  Jag vaknade upp ur drömmen, svettig och i en hög av fjädrar, efter en spräckt dunkudde. Vad hade hänt egentligen? 
Med stadiga kliv bestämde jag mig för att hitta en kurs här i Karlstad, där jag kunde lära mig Kung-Fu.  Efter lite traskande fann jag klubben Shor, Shorin, Shorinji, Shorinjikempo! Där fick jag dock ett meddelande av deras Kung-Fukung "Anders", som berättade att det precis var avslutning för terminen och jag var välkommen åter. Äsch, jag har inget att stressa med. En diamant som mig, slipad av tidens tand, till perfektion, skyndar långsamt, som en ninja!


Bernt-Karate

Om jag ska börja på en kurs i Kung-Fu, då ska jag minsann införskaffa denna läckra träningsdräkt (se nedan).
Den känns så "jag" på något sätt!

Kärleksfullt,

Bernt-Alfred
facebook.com/berntalfred

Bernt-Lee

Kommentarer
Postat av: Tina Hedin

Tror att den dräkten kommer att sitta perfekt på dig Bernt-Alfred.Men som du skrev,ingen brådska med den kursen för dig.Tror att du klarar dig galant ändå, och du ser ju ut att vara smidig som en Puma!!!

2009-06-30 @ 23:52:15
Postat av: Marie Gerdin

Nu snackar vi dräkt..

Den kommer att passa dig som handen i handsken..

Vågar inte tänka på hur du ska se ut på golvet när du gör dina ninja moves..

Nu pratar vi ståpäls på min kropp B-A R....

2009-07-01 @ 20:46:09
Postat av: Bernt-Alfred

Tina och Marie är charmisar av högsta klass!

Dem skulle jag kyssa på varje tass!



Ömsint,



Bernt-Alfred

2009-07-05 @ 23:57:40
URL: http://berntalfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0