Vinst varje gång!

Idag har jag varit lite wild & crazy. Jag har slagit på stort och gjort en investering för framtiden med ytterst vag precision. Det blev en trisslott, köpt inne på Smått & Gott (Mitticity). Hur svårt kan det vara att vinna? Mestadels av tiden idag har jag spenderat till att planera vad jag ska göra med storvinsten. Hittills jag lyckats klurat framföljande: 


  • Köpa en ny uppsättning av min gula favoritjacka. Modell - Gult är inte fult.
  • Skaffa ett eget VIP-bord på Harrys, med tillbehörande fläkt och ledstång.
  • Köpa ett hus intill Christer Sjögren, med full insikt. Jag är säker på att han håller på med något lurt. Varför skulle han annars alltid ha ett sådant flin?
  • En "stående" kontaktannons i Värmlands Folkblad.
  • Utveckla mig med fler hos ABF, Medborgarskolan och Folkuniversitetet.  Kroki verkar intressant.

Det är en början. Kvinnor gillar ju män med pengar, makt och uniform. Det hade ju varit roligt att nå upp till den standarden, så
att man slipper vara osynlig, som en superhjälte som inte finns.

Det roligaste med att köpa lotter, är drömmandet. Därför ska jag vänta ett bra tag innan jag skrapar fram min vinst.



Drömvinsten


Kommentarer
Postat av: Nora

Hoppas hoppas att du vinner en slant!!!

Då kanske du har råd att köpa dig en tågbiljett ner till Göteborg :-)



Ha de gött... kram!

2009-06-28 @ 23:56:36
URL: http://noraeriksson.blogg.se/
Postat av: Bernt-Alfred

Hej Nora!



Jag har lite skräck för spårvagnar, du får hålla mig i handen när jag kommer, till Götet!



Kärleksfullt,



Bernt-Alfred

2009-07-05 @ 23:58:39
URL: http://berntalfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0